ul. Wynalazek 1B, 02-677 Warszawa

RODO

RODO

Klauzula informacyjna RODO

  1. Administratorem danych osobowych jest GH Nieruchomości Renata Ławecka Spółka komandytowa z siedzibą w Warszawie, zwany dalej: Administratorem.

  2. Dane osobowe Najemcy będą przetwarzane wyłącznie w celu realizacji Umowy Najmu pomieszczenia magazynowego, jej wykonywania i rozliczania. Dane wykorzystywane będą w szczególności do: zawierania i wykonywania zawartej Umowy najmu, kontaktów telefonicznych i e-mailowych, prowadzenia rejestrów i ewidencji, ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami oraz dla celów archiwalnych.

  3. Jedynymi odbiorcami danych osobowych Najemcy jest obsługa księgowa korzystająca z usługi poczty elektronicznej.

  4. Okres przechowywania danych osobowych w odniesieniu do danych związanych z zawarciem Umowy najmu pomieszczenia magazynowego:

    1. przez okres jej realizacji – nie dłużej niż 6 lat + 1 rok od dnia zawarcia Umowy;

    2. danych umożliwiających kontakt mailowy i telefoniczny – do czasu cofnięcia zgody lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 5 lat;

    3. danych przetwarzania dla celów tworzenia rejestrów i prowadzenia ewidencji na potrzeby RODO – do czasu skutecznego wniesienia sprzeciwu lub osiągnięcia celu przetwarzania, jednak nie dłużej niż przez 5 lat, chyba, że przepis prawa nakazuje dłuższy czas przetwarzania;

    4. danych przetwarzanych na potrzeby ustalania, dochodzenia i obrony przed roszczeniami – 6 lat + 1 rok;

    5. danych przetwarzanych dla celów archiwizacyjnych – do czasu zdezaktualizowania się lub utraty przydatności, jednak nie dłużej niż przez 3 lata.

  5. Administrator nie będzie przekazywać otrzymanych danych osobowych do państwa trzeciego ani organizacji międzynarodowej.

  6. Najemca ma prawo:

    1. dostępu do treści swoich danych oraz prawo do ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bezpośrednio u Administratora lub drogą mailową;

    2. do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych w związku z celami opartymi na podstawie prawnie uzasadnionego interesu Administratora;

    3. do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeśli Najemca uzna, że przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.

  7. W celu zwiększenia ochrony mienia i majątku na Powierzchni Magazynowej zainstalowany jest monitoring wizyjny, który wykorzystywany jest wyłącznie do celów bezpieczeństwa, a dane osobowe są przetwarzane w sposób zgodny z prawem, przejrzysty i uczciwy.